You're on your phone with your girlfriend and she's upset

Vanlig skoldag. Jag var dödstrött imorse, orkade inte ens stänga av väckarklockan. Men till slut kämpade jag mig upp, sedan var jag halft med på idrotten. Var lite svårt med tanke på halsont (pappa&jag tror att jag har halsfluss) och mitt knäproblem. Jag drog hem och sov. Innebandyträningen var då inte bästa grejen att göra med min status, så jag skippade den och sov ett tag. Snart ska jag se på Robinson, det verkar för en gångsskull vara SJUKT roligt/ bra lag och tävlingar och skit.
Nu äre också så att jag är väldigt inne på Taylor Swift just nu. ÄLSKA hennes musikvideor, dom är så sjukt fina. ♥
Au revoir ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0