You wanna stay with me in the morning, you wanna hold me when I sleep.



Fuck aina (?) 

Linda bloggar... äntligen.

Men asso jag får typ ingen blogglust för att Lisa inte bloggar plus att jag har sjukt mycket plugg. Idag gick jag i skolan som vanligt, allt rulla på. Faktiskt första slöjdlektion idag, och jag funderar på att byta till syslöjd om det går. ( är mycket bättre på syslöjd, dum man är så tar man träslöjd för att man vill ''ha utmaningen'', idjuut) Hoppas verkligen det går att byta. Efteråt vare Väsby C med Sofia, härligt och rätt så soft. Vad fan hade vi druckit/rökt på ? Vi garvade hela tiden! Folk måste undrat. Haha, men vi drog hem, jag ''taggade'' inför match. Fast det gick faktiskt sjukt bra för laget idag. Jag tabbade mig som vanligt, men annars gick det bra. Slutade 6-0 (till oss). Nu funderar jag på att ladda upp bilder på datorn för lite uppdatering av bilder på facebook och här på bloggen.

Hejdåå ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0