Jag bara undrar, vart är du nu?



Kvällen spenderades med Linda, Lina, Julia Ida och ida :) tack för en supermysig kväll :) OCh hoppas du hade en bra kväll lina :) Det hade iaf jag.

Det börjar bli dax att dejta sängen tror jag, aja imorgon blir det plugg och fira morfar och på söndag blir det plugg plugg jobba plugg.... mys att vara tillbaka till alla rutiner igen! I´m loving it -.-' eller?

A just är det någon av er som har ett eller flera bra förslag på praoplatsen :) alltså någon roligt praktikplats :) har helt slut på idéer tappade hoppet när marabou nobbade mig :( :( :( men men tror jag ska fråga på barnenshus -.-' men men ge gärna förslag :)

Men godnatt gör ett inlägg imrgon om jag hinner. eller jag gör ettt inlägg när jag e klar med pluggandet ♥

PUSS / liisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0