something's strange in the neighborhood, who you gonna call ghostbusters

tja, tacokväll på ingång, imorgon blir det hem till emelie som gäller, skojjigt värre :)
Men puss på er, min helg er full späckad så räkna inte med några långa uppdateringar, blir väl typ kanske någon bild som vanligt.

Sista dagen på praoen var det iaf idag, Tråkigt men endå najs. För man ska ju sluta på topp, såå de gjorde vi iaf tyckte jag, tror att det här nog var blad dom 2 roligaste veckorna på bra länge. tror det var julia som gjorde det så roligt :) så tack till dig :) Men lungt att jag vill sommarjobba där :) och för att vi hade praoat där så fick vi välja en vara för högst 200, jag valde en filt som va skit mysig. men sen så hade vi planerat att köpa 2 luddigasockor som va skitnajsa, och då fick vi ett av paren :D så behövde bara betala ena :D Jysk in my ♥ !

Hoppas alla får en najsig kväll precis som jag kommer få!
Pöss!

Tumblr_lt2v8fsoix1qibpd4o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0