hej blodbad!

för jäkla härliga!

Två matcher, två vinster och en sprucken läpp! Hejhej, tur-barnet här. Aldrig råka ut för något, nänä. Det var så att vi vann med 4-1 mot Täby och 10-0 mot Åkersberga. Då vid början av andra period började Ackers bli jävligt irriterade... Målvakten sa saker om mig och min rumpa eftersom jag täckte henns syn och en av backarna som hade bollen helt plötsligt ba körde upp en armbåge i ansiktet på mig. Och ja, jag har fått armbågar i ansiktet förut men inte ett dugg nära på hur hårt hon slog. Jäkla idiot. Så jag jagade bollen lite, sen dunkade allt till och jag kutade mot bänken. När jag väl var över sargen föll jag ihop och skrek. När jag öppnade munnen typ rann det ut blod. Jag mådde jätte dåligt eftersom jag fick värsta FLASHBACK från när jag spräckte ögonbrynet. Det var precis så att jag böjde mig ner, höll för ansiktet, kollade på händerna och dom var fulla med blod. Uschuschusch! Pallar inte skriva mer om det dåra. Ni får ingen fin fläskigbild på mig och min läpp...
Andra saker som hänt:
Stått på en stol som liten - Ramla, fått jack i högeröra och har nu ärr där.
Snubbla på en kompishäl i hala strumpor - Ramla med huvudet på ett pingisbord och spräckte ögonbrynet. Också ärr där.
Sprungit runt med en keps som en kille ville ha - Han jagade mig, kepsen ramla av, jag böjde mig ner mellan där den ramla (1 meter ner), han trodde jag ''hoppade'', så han puttade mig, jag ramlade ner och där var det taggbuskar och träflisor från en pool kant. Två revor i vaden, även ärr där.
Och nu sprucken läpp av en back i Åkersberg. That's life ?
Ska duscha nu, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0