forget the risk take the fall. if it's what you want it's worth it all

ofta du ska skaffa egen blogg..........
Jag är sårad....... kniv i ryggen linda, kvin i ryggen!

Men jaja, som sagt så praoar jag på jysk i häggvik för tillfället! ska vara där 2 veckor sammalagt, har snart gått en vecka! Känns som att det typ har gått en dag, har verkligen skit kul där, tro det eller ej! Men det jag och julia (som jag paraoar med) får göra är packa upp varor skriva ut skyltar och typ placera om grejor :) låter skit tråkigt men det är helheten! blandning mellan sköna människor och chill-arbete kan ju inte bli annat en bra! Men nog pratat om min prao nu.
Efter praoen stannade vi kvar i stinsen och var med några människor (orkar inte rabbla namn) och bara var fram tills kl 6 då det var typ rea i alla affärer på stinsen :) så det blev en del inköp! köpte 2 par jeans från ginatricout, 1 tröja från carlings och örhängen från ur & penn. Så de va najs. Imorgon blire nog städa rummet, plocka ner all skit i flyttkartonger. Hoppas även på att min älskling kommer över och håller mig sällskap under städningen.

Just som en liten påminnelse till mig själv! På lördag ska jag vara i sateliten kl 8, blir gympa med mina små söta gymnaster :) 

Och linda jag hade inget att skriva och jag ville blogga, så då blidde det bilder och en fin text ! Jag tycket iaf de va fiint ...

Men godnatt på er :) 
/ Liisafiisa
  Tumblr_lsrnhtnixc1qdvz2ro1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0