everything will be okay in the end. if it's not okay it's not the end

Sitter för tillfället och skriver idrott, och då undrar ni säker hur fan kan man skriva idrott? eftersom jag praoade i 2 veckor på jysk så måste jag skriva hur jag arbetade, hur jag stod, varför jag gjorde si och så. inte speciellt kul..
Idag har jag väl varit i skolan som vanligt, sen så hade jag kör(?), och vi valde ut luciasånger till luciatåget vi ska ha i typ december?! inte lite deprimerande, nejnej! Det kunde ju åtminstånde ha varit lite snö ute?! längtar som fasiken efter snön. vill kunna åka pulka, vakna och titta ut genom förnstret och se att det snöar ^^ vor ju ganska najs n_n Men nu ska jag forsätta jobba för fullt med min idrott! Kämpa lisa Kämpa!

//LiisaFiisa♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0