Verkligheten = BAJS!

verkligheten och bajs är jävligt lika!!!! kletigt och helt ihop geggat!

Okej det här innlägget kommer bara vara skumt och ganska ologiskt säkert!!! ska bara skriva av mig sååå det är inget ni måste läsa om ni inte vill såklart..

DU är dum i huvudet! dina hjärnceller har dött för så sjukt länge sen!!!! du tänker med din K*K!! jag skojar inte du är helt jävla rubbad!!!! du skulle kunna gå och dööö utan att jag skulle bry mig!!!! okej jag skulle bry mig som fan !!! men du kan välll gå och döö och sen komma tillbaka? eller neee nu är jag sur!!!! gå och dö bara! jag skulle bara bry mig dom första dagarna sen skulle det vara helt okej, för vill du veta en sak!!!! JAG KAN LEVA UTAN DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (eller?!) åhhh bajsapå dig äckel!!!!! får panik bara av att se dig!!! är det positivt eller negativt?! döööööö!!!!! jag kan inte andas för så fort mina lungor fylls med luft är du där och typ kväver skiten, neee det där vara sämsta förklaraingen....................... du är lixom där vid helt fel tillfällen om jag ska uttrycka det såååå dåååå.... Men jag vill såra dig lika mycket som du sårade mig!!!! men det kommer inte gå för du sårade mig så in i helvete!!!!! såå pass mycket att jag än idag är med dig!! du kan väll gåååååååååååååå och döööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö!!!!!!  allt blir sååå fel men endå såå rätt!!!

Okej ni sompallar kommentera, vad är kärlek? vad är att vara kär? jag tror inte jag vet vad det är........ hur vet man lixom?????????

kännde mig som typ en 5 åring när jag skrecv det där!!!! visst har jag varit kär, men va det på riktigt?




BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJSSSSSSSSSSSSSSSS INLÄGG!!!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0