spinning in my head

Useeeeeeeeeeeeeel bloggning ! Lisa, vad håller vi på med ? x'o inget seriöst, ingen header, inget. Jaja, idag känner jag att jag skriver för att skriva av mej och inte nödvändigvis för att läsas. men ni som behöver påfyllning i careboxen.. läs vidare ;) Dålig bloggning, Jag vet, men jag har varit lite smått lost. Dagarna passerar som sekunder... vänner sviker, skolan sviker, kärlek kommer, kärlek går. Och just nu vet jag inte !? Jag hatar meningen. Men.. JAG VET PÅ RIKTIGT INTE. Fotboll Någonting jag brinner för. Men det är rörigt, jag behöver inte ta upp anledningarna till varför jag tvekar. Och nu återstår frågan, ska jag svika en sport som aldrig svek mej ? Kärlek Många duger rejääält bra som ögongodis.. fast inget mer. Och det går framotillbaka. Men jag tror att jag gillar dej. Vill bara lära känna dej bättre.. sen kanske det kan bli något ? Fast det vill säga att du känner samma för mej sötnos.<3 Orkar inte skriva ännu längre eftersom jag skriver från nallen. Pussokram, smarta blondie :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0