Lisa är sååååå söt!

Tjhollahoppasnhejsan!
Jaaaaa vaknade vid 8 av ett sms från jonas den bögen -.-' men jag somnade om igen så det var okej xD men man blir lite fundersam över att han är upp då ?!!!
Men skit samma idag ska jag försöka hinna åka och köpa någon röd hårfärg, kanske inte riktigt den jag vill men iaf rödare hårfärg så jag slipper min gråa utväxt -.- men vi får se om mamma tillåter det iaf. men ska iaf till väsby och checka runt lite, sen kanske jag ska vara med albin? vette fan alltså. Sen sååå hoppas jag att någon vill kolla skräckfilm eller något sånt vill inte sitta hemma och vara som alla andra vanliga svenssons och kolla på melodifestivalen -.-' HATAR DET!!! men jaja min dag kommer säkert bli toppen ! tror även jag börjar bli lite sjuk men det har jag inte tid med så jag skiter i det!!!

PUSS HEJ!



Julia ljung är en fjolla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0