Babababababababajs!

VEt inte vad jag ska skriva ?!?!?!?!?!?!?!
Ehhhh kan skriva vad jag gjorde igår(?) ehh jag var i skolan sen var jag med jonas och sen kom sara. ja sen sååå drog jonas för att han behövde plugga. Så det var bara jag och sara kvara. Sen typ senare var vi med Niklas ja det var väll kul. Sen imorse vaknade jag och sara var borta xD men hon hade tydligen dragit as tidigt :O så jag vart typ helt chockad och gick och letade i hela huset och bah vafan?! men hon hade tydligen blivit hämtad av min andra kusin och typ dragit för att träffa sin pojkvän.... kännde mig lite dissad :( men men xD ja qq



BAJSBAJSBAJS!!! jag är såååååååååå mogen!!!!!!!!!!!!!

//LISA MONGO NUMMER 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0