vecka tolv

24/3-11, med Nathalie och Sofia.

Jag har inte haft lust att blogga eftersom att jag haft fullt upp att skämma ut mig totalt, varit mig själv & allmänt störd... Men det är jag och kan inte göra något åt det. Började iaf med... skola ! Konstigt va ? Haha, men jag gick i skolan på måndag och sen drog jag hem, käkade och sprang till bussen. Hann med tåget och träffade Madeleine, Erika och Isabell där, asso mer än Max och ''Falle'' som jag skulle träffat. Sen kom Thobias som också skulle ta tåget med oss och på andra sidan stationen mötte vi Anders. Åkte till Solna hallen och såg semi-finalen, AIK - Falun. Det blev 3-3 efter tre perioder, slutade med sudden death och AIK vann ! Jag vet faktiskt inte, men jag är född Djurgårdare... Men tror att jag håller mer på AIK faktiskt. Men iaf, tisdag skulle jag träffat Jonas. Men han var sjuk, så jag drog med Cecilia till Sollentuna C och träffade två kompisar... Som vi följde med till Stinsen och hittade lite fina saker till våran sjukt fina fjortis, 14 år fyllda 23/3-11 Miranda Nilsson, sötnos. ♥ Onsdag fixade jag och Elin glass och ''party-poppers'' och hade typ ''fina'' mini festen för Mirre i skolan, och så fick hon ju också ett jääätte fint kort av oss... ''från en dansrumpa till en annan dansrumpa''. Haha. Senare så tränade jag med tjejerna och killarnas första. Mitt lag vann våran ''mini-turnering'' och en cola var. Jag skämde ut mig sjukt mycket eftersom jag typ failade hela tiden, sprang in i folk, sa lite högljudda saker och sa lite fel saker till fel personer... Torsdag, jag och Michelle skämde ut oss på bussen, genom att prata om saker när vissa personer sitter på säten 1-2 m ifrån oss. Sen drog jag ju på Never Say Never, Justin Biebers film med Sofia och Nathalie... Jag och Nathalie har aldrig varit så... så... så asso. Kan inte beskriva, det var underbart. Filmen var sjukt bra och jaa. Fredag, största failen av alla. Besviken på mitt beep-test... Klarade nivå 8.8 ungefär, lär nog försöka ännu hårdare på onsdag. (D.v.s om min hals är bättre och jag är helt noll-ställd.) Sen gick det dåligt på hela träningen, jag träffade stolpe typ ofta... eller i krysset, det är inte så illa men ändå. Det gick sjukt dåligt... Fast sen sov jag ju också hos Victoria med Cecilia och Amanda. Och nu idag har jag precis kommit hem, varit ute med *HOST*, *HOST*, *HOST*, *HOST*, *HOST* och *HOST*. Kan inte säga... för att. Och nu borde jag ta och fundera på att sova... eftersom. NEJ, JUUUSTE !! Det är bara lördag... wonderful. :)

SORRY ! Det blev typ lång, eller kort för att vara en vecka... men iaf. Tar nog och lägger mig nu.

Puss på rumpistumpisen. :* ♥ // Lindisen/Blondie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0