Mat ?

HAHA !

Linda, tjockisen
är inte alls hungrig och har inte ätit sen igår kväll. Då jag åt pizza med laget och sen drog till brandstation. Efter det såg vi på herrarnas kval match till division 3, som tyvärr blev en förlust för dom... Men jag och Elin kom hem med två påsar var, där det log tre chips påsar i varje. Så totalt 6 påsar, var. Fast jag har inte ätit något, gett en påse till mamma och n påse till Johnny. Idag har jag gått i skolan och träffat två andra mongon, Lisa (mongo nr.2) och Jonas Dahlblom. Snart hade jag väl tänkt o göra iordning mej. Bara att duscha och sedan sätta sej vid teven. A ja, t alla som vill ha påfyllning i sin carebox.

Je t'embrasse ♥ // Blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0