jag har tråk

tonårsfrågor

Tre frågor om förhållanden
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja, eller inte direkt kärlek. Men utseendekär.
 
hur många har du varit kär i? - samtidigt eller totalt ? samtidigt ; typ 3 som max och totalt ; oj, en del. fast nog mest utseende kär dåra'.
är du kär just nu? - njaae, inte som jag kan påstå... men gillar någon liite. 

Tio frågor om dig själv
namn? - Linda Saga Christina Forslund
när fyller du år? - 20;onde April
några piercingar? - ja, i örona.
vad har du på dig just nu? -  stora t-shirt, underkläder ? ska sova xP
vilken årstid är bäst? - sommar, slipper tjocka jackor och sliskig snö...
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - öhm... jag vette fan. vaknar till frukost vid sängen ? 
vad tycker du mest om hos dig själv? - oj, jag ser inte på mej på det sättet. eller asso jag tänker inte på det så mycket. men isf skulle jag säga mitt hår, eftersom det andra inte är så fint. 
vad är du bra på? - haha, inget ? isf, på att skratta 
vem älskar du mest på denna jorden - min mamma och pappa. en del kompisar. syskon kanske ^^
sover du hellre själv än tillsammans med någon?  - det beror på med vem. ^.~

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Lisa Fagerman, eller det mesta. Fast även Amanda Teir, I think.
vem är den roligaste av dina vänner? - Vix, skulle jag tro. 
vem är snyggast av dina vänner?  jag vetinteee... alla ?
vem är mest partyprisse? - Gustav Rubbestad xD 
vem är den du helst har filmkväll med? - Vix, Amanda, Sofia L, Matilda och några andra. ♥
vem av dina vänner är mest "evil"? - Marcus Kings XD

10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - jag skulle säga Sara Knutsson, fast det var nog mer förut... :'/ nu ? typ Amanda Teir.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jaa, eller asso... jaaa ;)
vem är farligast i din familj? - Min brorsa...
vem ser roligast ut i din familj? - PAPPA !
vem är coolast? - Hehe, är inte det självklart ? Jag !
har ni något husdjur? - En kanin, Laban 
vem har du mest gemensamt med? - Ingen aning, ingen ? Isf Mamma.
vem står för underhållningen? ALLA ? Verkligen asso.
vem sover du oftast med? - ingen i familjen x)
roligaste kvällen med familjemedlem? - ingen aning, Teven :D

10 frågor om idag
vad har du gjort? - firat Mamma och tjockat oss med släkt och Lisas familj. 
har du varit glad idag? - Jaaa ! Om jag har.
har du varit ledsen idag? - nej, elller JOOO ! Depp inför att skolan börjar imorgon...
har du gjort något bra idag? - JA ! Städat rummet och hängt tvätt... 
vad ska du göra nu? -  snart stänga av datorn och fortsätta städa liiite.
har du gjort något dåligt idag? - inte vad jag vet...
vad har du ätit idag? - frukost, varm-macka. Lunch, kommer inte ihåg. MASSA FIKA. Middag, någon spaghetti och räk någoting. 
har du duschat idag? - yep, nyss faktiskt.
är du trött nu? - lite, inte så faktiskt... fast det är nog mest för att skolan är imorgon.
vad händer imorrn? - skooola och efter kolla på killarnas träning, om jag får med Erika tyyp. ;)
går du i skolan? - jaa ? ;S
har du varit i skolan idag? - nej, har sportlov ? 

ANNAT
Hur mår du just nu? - rätt så bra, förutom att skolan imorg.
Har du piercat dig? - i öronen ?
Är du hungrig nu? - lite, inte direkt...
Vad är klockan nu just nu? - 21:53
Vilka sidor på Internet är du inne på just - Blogg.se, rebubbled.com och facebook.

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Pappa
Vem ringde du senast? - Pappa
Vem sms:a till dig senast? - Jonas Dahlblom
Vem sms:a du till senast? - Jonas

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - någon timme
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 5 min

ÖVRIGT
Gillar du punk? - njaae, venne.
Har du sminkat dig idag? - nooope (:

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - japp, typ Bow Chicka wow wow - Mike Posner.
Vilket är ditt favoritband? - vetinte om jag har någon favorit.
Vad gillar du för musik? - blandat, nästan lite vadsomhelst.

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - yuup :D
Har du fler än 3 jeans? - mhm.
Har du fler än 5 tröjor? - eeeh, typ hahaha. Kan man säga, över 20 xD. Jag är typ beroende av hoodar och i allmänt, koftor.

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - nästan aldrig gjort.
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - nope
Använder du kajal? - naaj
Använder du hårspray? - ibland, inte ofta
Använder du volymspray? - nej
Använder du mousse? - ibland
Använder du deodorant? - jepp
Använder du läppglans/läppstift? - läppsyl ;)
Använder du brunkräm? - haha, nej
Använder du foundation? - nej
Använder du rouge? - nej
Uppsatt hår eller hängande? - beror på, oftast hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - nope
Duschar du varje dag? - jaa
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - ehh... nej ?

KÄRLEK
Är du kär just nu? - kanske, eller asso... gillar någon, lite.
Har du kysst någon idag? - nää
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? - jagvetinte ? xD
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? jaa :$ 
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - heemliis.
Hur länge höll det? - nästan ett halvt år.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - bådeoch ? mys med förhållande men najjs som singel. 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ja ? xD fast det var inte sann kärlek, det var typ i ettan-tvåan.
Vem sov du senast bredvid? - Lisa, eller vi sov inte brevid varandra men jag sov hos henne. Annars är Victoria.♥
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK ? - ? haha nej.
När fick du din första kyss? - kommer inte ihåg. :)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -HAHAH, ingen aning. 1990, något ? 
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - ehh.. har storebror och tre år yngre lilla syster, USCH NEJ. 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - skulle inte tro det, om det inte är riktigt allvarligt. typ gifta något år. 
Vad gillar du för stil på tjejer/killar ? - jag vet inte, olika. ♥

// LINDA och gonatt. :) Hoppnas ni är nöjda. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0