Lagfoto + Core

Inte så speciellt snyggt...

Varit med fotbollen och tränat 'Core', (Mer förstålig förklaring, MAGE & RYGG.) Sådär lite övningar man kan få magrutor av. x) haha, men jag brukar ju inte gå på den eftersom jag har innebandy typ exakt samtidigt och då blire köööriigt. O eftersom innebandyn inte tar så stor plats på sommaren tänkte jag satsar jag liite mer på innebandyn på vintern och fotbollen på sommaren. Så därför går jag inte på core träningarna på onsdagar egentligen. Fast idag vare ju lagfoto och även fast jag inte brukar komma så kommer ju bilden ligga på hemsidan i ett år (?).

Mer om idag, då har jag väl typ gått i skolan. fast bara till 13:00 eftersom lärarna har något vissa onsdagar (inte ofta) ingen aning, bryr mej inte, bara skööönt. ;) Och så har jag hunnit me hemkunskap, ROOOLIGASTE. Vi gjorde Wook, och jag och (St)Eklund är då bäst som vanligt. Nr 1, kök ett. ;D

Haha, men magrutor är fint. inte överdrivet på tjejer, finare på killar. ;)<3

Ska duscha och sova, puss. // Liiinda. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0