uuuselt !

Hej snygging !
Längtar redan
tillbaka, till då man var mindre. Jag kanske låter som en gammal hagga, men det var mycket enklare när man var mindre. Ingen skola, inget jobb, inga läxor och framför allt nästan inga måsten. Jag vill vara lika liten som i bakgrunden på den här bilden, där sitter det en bild på mej och Johnny. Jag vill tillbaka, tillbaka till då man var ovetande. UPPDATERINGEN BOKSTAVLIGEN SUGER ! Haha, inte gjort mycket mer än duktig flicka idag. Vaknat, gått i skolan, kommit hem och varit lite lat, delat tidningar, pluggat och nu sitter jag här. Ska duscha och göra ordning mej och antagligen sova, eller städa... liiite. Pouss på fingret. // LSCF (Linda Saga Christina Forslund) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0