Väsby centrum & cykelgänget


Min rubrik beskriver typ hela min dag.

Började med att jag träffade Cecilia och vi drog till Väsby C. Efteråt gjorde vi inte mycket... Jag drog hem och sen kom Elin och Max över till mig (Elin C-b, tjejen på bilden och hennes kusin, faktiskt rätt så söt) Och vi typ tvingade ut Kings, Fonad och Skoglund. Och sen kom Giadans också.. Vi drog till skinnaråsen (alla hade cyklar... ''cykelgänget'') haha och nu är jag hemma. :) Kommer rätt så många bilder nu.. Det är min två inköp och lite saker jag kanske kommer köpa när mitt barnbidrag kommer.

Inköp ;


Sport-topp/sportbh.

Och så köpte jag en bikini underdel, svart.

ÖÄÄÄÄÄÄHHHH VAFAN ?! jag gjorde värsta inlägget om allt jag ville ha och skit... orkar inte skriva om... ni får fler bilder imorgon.

Två saker jag ville ha iaf.


och



PussHej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0