tillbaka till verkligheten -.-

nu ska jag lägga mig och försöka sova... kommer nog inte gå så bra ...
men nu har jag allt klart för imorgon tror jag:
* håret e ny färgat
*ny musik i ipoden
*busskortet hittat

aa nu saknas det bara att jag ska sova då.
men ska försöka kommaihåg att blogga nu, även fast helvettet har börjat.
Sista året i grud, ahhh de e ju najs, men sen e det jy gymnasiet och grejjer och jag vet verkligen inte vad jag vill bli. sååå det blir till att använda hjärnan och hitta på något som jag kan tänka mig ...
ehh nog med bajs prat !

imorgon blir det troligtvis Lina, sen hem.

Sen tisdag e det fotografering med konfagruppen.

Torsdag repetition till konfa.

Lördag Konfirmation och mammas kompis 40 års fest

Söndag uppstartsmöte med gympan

ja de e en rejäl start på veckan, men det e väl lika bra att börja på en gång....

Puss Lisa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0