The A Team




sitter och deppar ihop, vet att jag inte har någon anledning egentligen, men jag känner mig helt tom inombords. Inget som sakns, inget som är fel, jag har det verkligen jättebra. Har allt, de är väl det antar jag. sitter och tänker på alla andra, har dom de jag har? e dom glad över det dom har? skulle dom vara gladare om dom hade det jag har? Dom frågorna bränner i min hjärna, och om jag ska vara ärlig så har jag alltid kärlek runt mig, från Familjen, Vännerna och framför allt från min pojkvän ♥ så fruktansvärt glad över allt jag har. Vet inte vad det är med mig, fattar inte att jag deppar ihop över det här. men de jag tänker på är om man kan skänka kärlek? inte till vänner eller så utan till mäniskor som aldrig kännt de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0