kommer bli en najs dag idag :D

tjooo !!! här har ni en superglad brud för tillfället :D för de e nämligen så att de här kommer bli bästa födelsedagen någonsin :) för pojkvän is in the house :) och kommer vara det hela dagen tror jag :) såå de kommer bli mys som alltid :D

Kvällen har spenderats med ida julia och pöjkvän :) fick fiin fiina presenter av ida och julia :D lite i förväg men jag klagar inte xD de va smycken, bh & trosor och massa fina grejjor :D tack brudar :D ♥

ehh ska typ lägga mig strax :) e superduper trött :O Z z z z z.... ne men jag vill vara pigg till imorgon, vilket jag antroligen inte kommer vara haha men endå det är värt ett försök :)

Puss och godnatt söta underbara läsare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0