i ́m always here

Godmorgon,
vaknade för typ några minuter sen.
känns som att går dagen var lite överdriver, förlåt för mitt total deppade inlägg igår.
Men idag blir det min solstråle linda :) sen så sover jag hos emelie har jag bestämmt, saknar henne något brutalt.
Men jag ska fråga linda om hon vill ha picknick med mig :D och typ ligga ocg sola på stora ängen :)
Kan även checka om julle bulle e vaken, och om hon vill joina :) Låter som en plan !

ehh, sen så imorgon blir det väl emelie lite på dan, sen vet jag inte, kanske jonas? just fan kanske ska ut och segla några dagar sen också får se när det blir, hoppas inte idag eller imorgon eller på onsdag, för onsdag måste jag vara hemma  tycker jag, för det är k-falla reunion :D Vill gå på det :)

Men men nu ska jag käka något och bli glad, vill inte annat just nu

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0