Hur gick det där nu då?

jo våran dygning, hmmmmm.
vi somnade kl 4 bestämmde att vi skulle sätta klockan på 7 och gå upp och va allmänt trötta.
men det gick ju som jag hade förutspått xD vi stängde av klockan och somnade om typ, men vi vaknade båda kvart i 9 ( :O ) och då puttade jag upp linda och vi gick ner och glodde på vänner i varsinn one-piece :) :)
haha men vi e ganska trötta endå ! :D för kl kvart i 9 då brukar vi inte vara uppe!! så vi kommer nog vara ganska trötta endå sörru, de blir skit bra :)

men idag ska jag färga håret och typ vara med jonas och allmänt ha ångest för morgondagen ! K U L ! ♥

haha puss / Lisa ♥


tror jag aldrig kom längre en bild nummer 2 på bild grejen ;) så här kommer en bild på mig själv som jag tror att det stod på nummer 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0