Hej sliten chey!


Förrigår.

On this picture, are the girl I want to be. Smile on her lips and laugh in her mouth.

Jag
vill vara tålmodig och orka med alla (även störiga). Jag vill vara lättsam och rolig. No problemas hela tiden och så. Jag vill inte vara trött. Trött på allt och alla.

Jaja, hemma från träning. Slut i ben och trött. Första ''riktiga träningen'' på länge. Som jag skrev igår, stängs allt av, all elekricitet av på undervåningen. *SUUUUUCK* Så jag lär väl få duscha i mörker... F'ck.

Ung08 var som vanligt, kul och jobbigt. SÅ J*VLA MYCKET FOLK. P12or vart man än vänder sig. Översminkade 98:a ansikten ÖVERALLT. Troligtvis drar jag in imorgon också. Vi får se, Ciao bitcheees.♥

Sov gott.☻

//Linda Forslund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0