Har denna OBESKRIVLIGA känsla...


känslan av att jag missat JÄVLIGT mycket saker med viktiga personer. Denna sommar skulle jag vilja göra om men ändå inte. Typ som ung08, jag hade kul med Michelle, Elin och Isabell. Men det var inte dom jag skulle gått med från första början. Jag vet att det inte blev som 'planerat'. Känns som om jag missat allt med er, Cecilia, Sara, Nathalie, Gunnel & Sofia. Vi har SJUKA minnen tillsammans som jag aldrig kunnat göra med någon annan. Jag älskar er. Jag träffar er ungefär varje dag i skolan... Men jag saknar er, jag saknar er så sjukt mycket. Delvis har jag avlägsnat mig från er. Men ni måste också erkänna att ett tag, inte hela tiden men ett tag stängde ni ute mig. Jag sitter nästan här och gråter för att jag saknar er så mycket och inte varit med er på riktigt på länge.

PS. Nikolas, broder från en annan moder ;) Det var länge sen vi sågs på fritiden.ö

Förlåt för att jag varit sån dålig kompis/bästavän. Ni förtjänar kanske bättre, men alla vill väl ha en andra chans ?

Till sist, ni är obeskrivligt älskade av mig. Ni är värda guld och så mycket mer.♥












Ni är så sjukt fina allihopa.♥





Nu ska jag duscha och sen lägga mig i sängen och lyssna på musik, kanske läsa twilight och eventuellt gråta och sen konstatera att jag måste satsa det här året... All in.

Linda Saga Christina Forslund ♥

Hörs när vi hörs, kanske inte skriver på ett tag. Men då får ni stå ut med Lisa. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0