Don't worry about people from your past there is a reason they didn't make it to your future

tjooobreeeee!
just nu sitter mina två favo mongon i soffan och checkar film :) mys på högsta nivå.
ehh idag vart det ung08 med ett av favo mongona, LINDA :)
ehh imorgon ska jag nog dit igen antar jag, men jag missar the voice på kvällen -.-' fml! för vi ska ha jävla kräftskiva -.-' men men ....

som sagt igår kom jag hem från båt :) har haft det jättemysigt med mormor, morfar och linnea :) aa just får inte glömma deras underbara hund Siri som också va med :) fick hoppa i och hämta den säkert 5 gånger, och de va lite kul har alldrig sätt en hund se så jävla rädd ut xD och deras hund är lixom en pittbull terrier så de såg ganska kul ut xD hahha kan skriva mer sen och lägga ut bilder :)

men skitsamma skriver mera sen :)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0