big wiggly style

tjo!!
vad gör alla egentligen på sommarlovet?
Jag känner verkligen att jag aldrig utnyttjar sommarlovet till fullo !
jag lovar jag sover typ bort halva lovet !
sen så nu dom senaset veckorna så har det typ inte varit någon hemma :( skit tråkigt, visst det finns skojjiga människor hemma. Men jag tror ni fattar vad jag menar.

ehh igår var jag typ med jonas på dagen? ne vänta det var i förrigår? vafan gjorde jag igår? ehh jo jag var med Linda!!! :D vi typ solade! sen på kvällen var jag med anton, adam, fabian och julia oo linda såklart :) vi badade och hade allmänt trevligt :) sen idag vet jag inte vad som händer faktiskt men jag kommer väll på något :) skulle varit med anton men han får inte dra ut?! ehh skitsamma men jag hittar på något :)

Puss Lisa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0