Tumme ner

 Barnens Ö - 2010 ♥ Loveusv

Allmänt depp och hängig just nu. Det var så att jag åkte till träningen, började som ett energi-knippe. Asso typ studsa runt, lät, prata och sjöng. Träningen gick väl sisådär, MIN äckliga slagskott MÅSTE bli bättre. För den delen dragskott också... Jag blev sur för att dragskotten inte ville dit ja sikta. -.-' Sen körde vi någon övning där vi skulle lyfta bollen i mål, asso skott eller lobba. Och om bollen studsa i marken eller utanför, fick man göra 5 sit-ups o 5 armhävningar. Jag klarade 3/10 sträck... Haha, om inte annars får man väl muskler ? ^^ x) Sitter och typ halv-sover / tänker (?) Muppigt. Juste, sen kommer jag hem och börja smsa. Folk kan vara så jobbiga ibland, denna fredags som ' Linda som kan göra vad hon vill o orkar ' till deppiga sura Linda. För att två st höll på. -.-' 

'Suck'

Inte på nå' blogg-humör, direkt. 

Love (?) // Mongo,Mongo,Mongo,Mongo, Mongo (?), Mongo. 

Linda... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0