Störd

HaHaHa, Remind that.
Höst/vinter depp (?!)
Fast behövde bara skratta till denna. Men herregud vad trött jag är. Tidigare idag har jag delat ut tidningar, men inte alla dock. LINDAS tur som vanligt ; hittar väska utanför hus, yaaaii. Skiiit-tung, drar upp, lossar väskor och tar in bit för bit. Hittar ingen bricka som man öppnar portar me och ingen reklam utan bara högar med tidningar. Ringer runt, till mamma, försöker nå s-post. Sen får jag damp, lägger mej på golvet o bara dör. Så jag beslutar mej för att plocka upp och räkna dom. UNDER 171 'MittISollentuna' tidningar ligger brickan i ett litet kuvert och små reklam lappar. Jag räknar och placerar om dom, skiit glad och lite lust att dela rullar jag ut den tunga vagnen. *KKRRRAAAAAAASH* Det blir tyngre att dra, då har den hårda plasten inuti hjulet gått sönder. Vem lyckas ?! J00, JAAG ! ARRGH ! Så då blir man lite krossad, plockar över allt i en mindre vagn-sak. Gått cirkus 10 min mot första hus och kommer på att man glömt kartan.

Vad kan man säga ?!

MIN DAG ÄR FULLÄNDAD.

ÄR trött och ser förj*vli ut. Some days I shine like the sun, then suddenly I become an angry dog. Shut up, don't say something ?

Orkar
och får inte skriva mer efter som fader -.-' min är irriterad.

BajsBajs from Linda. ♥ Or ByeBye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0