Nu är jag Klar med So:n :D!

hejjsan hoppsan karlsson!

Som sagt jag har skrivit klart min so-uppsatts  :D jag är ganska nöjd, fast jag kunde varit nöjdare, men jag orkar inte skriva mer ;)

Har typ varit med jonas hela dagen så jag har inte gjort så mycket mer,
eller jo vänta jag slaggade ju som sagt hos ida inatt, och vi var hos henne kompis Matilda till typ halv 1, och var med några skojsiga människor. men sen imorse hade jag mina småttingar, dom var ganska busiga idag och jag hade PMS så jag tyckte synd om dom x) men nu kommer jag vara ensam två söndagar framöver för ida den svikaren drar till Caribien(eller stavas det med K?) men jaja känns som att jag bara sitter och blajar...

ehh skriver mer imorgon och berättar mer om min trista dag i skolan ;)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i "Veckans blogg".

Nu ligger det tre vinnare länkade hos mig - kanske blev det just din blogg!



Passa på att anmäla dig till nästa veckas tävling!



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2010-11-22 @ 21:51:02
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0