Knasflicka - Älskling ♥

Allt som är mitt är ditt ! ♥
Haha
, det rosa temat ? Skojjaru me mej ? x) 'HATA', asso det är så himla uttjatat. Alla som inte vet hur man gör header/design har det här temat... >.<  A ja, det du vill, vill ja. ;) MongoMongoMongoMongo ! ;D Jag är ett stolt MONGO, född till... Kommer alltid vara (?)♥ Inne på Fb och håller på att kolla om jag kan byta ica-packningsdag med en i fotbolls-laget, eller asso hon vill det. Ingen aning varför...

Nu vill jag inte tråka ut er... ELLER vill jag ?

Haha, tyvärr. Eftersom du hamnat här så får jag skriva vad jag vill.. Du behöver ju inte läsa det. ^^

SLUTA LÄS NU !

DU VET INTE VAD DU GETT DEJ IN PÅ, DU KAN SLUTA LÄSA NU. ÄH ! GÖR SOM DU VILL DA, DU KOMMER ÅNGRA DEJ. SISTA CHANSEN NU... RULLA NER O SLUTA LÄS. FORTSÄTTER DU ÄNDÅ ? SKÄRPNING, LÄGG AV. DET KOMMER INTE MYCKET MERA INTRESSANT, BARA HEMLIGT :O LÄÄÄÄÄÄÄÄS INTE DÅE ?! NÅGRA MENINGAR TILL OCH DU KOMMER ÅNGRA ATT DU ALDRIG RULLAT NER... AKTA UNDER SÄNGEN IKVÄLL ^^ MONSTER BOR DÄR, MONGON BOR DÄR. SP JAG !  Från ett mongo till ett mongo som nu läst detta. ^^

TRE saker som är
bevisat ;

1. Du kan inte nudda ALLA dina tänder med tungan...






2. Nu sitter du o testar och inser att man kan det. You fool !

3. När du insett hur dum du är, sitter du och hån-ler.

Ain't I'm right ? ^^ HAHA.

Pussar från MongigaMongotNr.1LindaForslund ♥

Någon som hört duetten mellan Akon och MICHAEL JACKSON ?! Hett tips ;)

Fasnat
i mitt huvud. Greenday - Basket Case .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0