Hej SOLSKEN ! :)♥

Baby <3
Flåt.
Vi har bråkat mycket, men du är stort sett min andra halva. Du är som luft för mej, luft behöver jag för att leva. Vafan, dom senaste bråken har vart om killar (?) fyfan, jag låter iaf nte en kille komma imellan oss. Sen vet jag inte hur du gör. Jag är en äkta vän, även fast du går till andra. När du blir sårad är det jag som tar emot dej. Jag älskar dej och så men, du använder mej som din airbag. Vad händer om du krockar utan din airbag ?

SaraKnutsson ME LOVE YOU.

// LindaFörslund.


Kommentarer
Postat av: Sara

Förlåt, Jag vet att jag försvinner...

Men jag vet vad jag ska göra också..

Jag älskar mina gamla vänner och vem vet jag är nog inte redo för skaffa nya heller..

Jag älskar dig Linda Saga Forslund.. <3

Nothing could break us apart.. <3

2010-11-23 @ 21:13:25
URL: http://saraknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0