Graffiti - Facebook !"

SötSötSötnosar. Shit vad man saknar, nästan läskigt ! Hur gammal kan man varit ? 11 ?

Jag satt och titta runt på Facebook, hittade då Graffiti. Igen. Började rita lite till olika kompisar och klickar mej runt. Helt plötsligt hittar jag något forum med Graffiti, JAG FATTAR inte hur man kan rita så grymt på FACEBOOK. PÅ datan.

Nu ska ja, mamma, syster och bror, gå och köpa lite tjockis-mat. ^^ Det blir pizza. ;)

Lite bilder som folk ritat (I graffiti, Facebook) ;

Gulli ♥

;O

Denna blev jag grymt chockad av, att man kan vara så DUKTIG.

HaHa, puss. ♥ // Linda

Kommentarer
Postat av: LouiseMonica

sv: åh tack så jättemycket! Hoppas att du fortsätter att titta in! kramkram

2010-11-20 @ 17:22:24
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0